Jak uzavřít obchod bez nátlaku

Nátlakový prodej je manipulativní a zoufalý. Nejenže je nepříjemný pro zákazníky, ale vede je k tomu, aby s nákupem otáleli nebo šli rovnou jinam. Obchod ale má svou časovou stránku. Čím dříve zákazník nakoupí, tím dříve může mít z produktu či služby užitek. A čím dříve prodejce prodá, tím více se jeho firma posune […]

Čtyři tipy jak být v nejlepší formě

Podnikatel, podobně jako profesionální sportovec, musí při hře podávat špičkový výkon. Vysoký výkon není něco, co by bylo prima mít. Je to nutnost. Vaše podnikání vyžaduje, abyste podávali vysoký výkon každý den. To je obrovské břemeno. Co kdyby profesionální sportovec přišel do práce s tím, že spal jen pár hodin, je podrážděný a má […]

Pět kroků pro uzavření obchodu

S určitou dávkou soustředění můžete svůj čas s klientem využít opravdu naplno. Ať už prodáváte cokoli komukoli, prvních pět minut s klientem vám řekne všechno, co potřebujete vědět – pokud je dobře využijete.
Získejte si pozornost
Když předstoupíte před klienta, budete se především snažit být pro něj relevantní. To se nestane, když začnete dlouhým monologem nebo naučenými frázemi. […]

Sedm způsobů jak být sebejistějším podnikatelem

Sebejistota je pro podnikatele velmi důležitá. Sebejistý podnikatel uzavírá více zakázek, dosahuje vyšších cen a dělá svou práci efektivněji. Vaše sebejistota neovlivňuje jen vás, ale i vaše potenciální zákazníky, klienty, spolupracovníky i dodavatele. Vaše sebejistota zvyšuje standard jednání, očekávání druhé strany a eliminuje zbytečné řeči, které nikam nevedou.

Podívejte se na sedm způsobů, jak cíleně […]

Jak překonat cenové námitky a uzavřít obchod

Prodejní schůzka probíhala skvěle. Odhalili jste potřeby zákazníka, ukázali jste mu, jak vaše řešení pomohlo klientům se stejným problémem, zákazník uznal, že vaše řešení je hodnotné. A pak uslyšíte ta slova: „Chtěli bychom s vámi pracovat, ale teď si to nemůžeme dovolit.“

„Nemůžeme si to dovolit.“ Co to opravdu znamená? Znamená to, že nemají peníze? Znamená to, […]

Jak napsat skvělý pracovní inzerát

Pracovní inzerát je jedním z nejdůležitějších nástrojů, kterými lákáte do své firmy talentované lidi. Spousta podnikatelů jej ale nepoužívá správně. Dobře napsaný pracovní inzerát funguje jako svíticí maják pro ty správné lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty a hledají nové příležitosti, a který zároveň odrazuje nevhodné uchazeče.

Pište o kandidátovi
Hlavním účelem inzerátu je prodat vaši pozici potenciálním uchazečům. Je […]