Učím se podnikat na Amazonu díl 2.

Uběhl další den a moje plány na podnikání na Amazonu dostaly opět přesnější podobu. Co důležitého se dnes stalo?

1. Zvládl jsem projít valnou část anglických korektur, takže termín zadání výroby v pondělí (dnes je středa) je zjevně v pohodě.

2. Setkal jsem se s panem Koderou, konzultantem přes Amazon a dohodli jsme se, že budeme spolupracovat a […]

Učím se podnikat na Amazonu díl 1.

Možnost podnikání na Amazonu dnes řeší spousta lidí. Někteří se snaží uspět se svými vlastními produkty, někteří se snaží najít produkty, které mohou levně nakoupit a draze prodat, a někteří těm prvním a druhým poskytují školení, odborné rady a další služby.

Ačkoli se ve světě byznysu pohybuji léta, nikdy jsem neměl 100% online obchod, eshop nebo […]

Pár tipů pro lepší podnikání

Být podnikatelem znamená vyšlapávat si vlastní cestu. Žádní kariérní poradci vás nepovedou od jednoho kroku ke druhému. Budete si své plány muset upravovat cestou. Jsem podnikatelem po celý svůj dospělý život. Je to jediná kariéra, kterou jsem kdy poznal. Jistým způsobem mám štěstí: stal jsem se dobrým v prošlapávání nezmapovaného území. Ale jako kdokoli jiný čelím nejistotám, […]

Deset druhů chování, které u úspěšných lidí neuvidíte

Když trávíte život mezi podnikateli, po čase si začnete uvědomovat, co funguje a co ne. Jednou z věcí, které jsem se naučil je, že úspěch nezáleží tolik na osobních zvycích nebo vrozených vlastnostech, ale na něčem jiném. To, co určuje, zda uspějete, nebo ne, je chování.

Co to znamená chování podnikatele? Například to, jak reagujete na […]

Malý kurz sebevědomí pro podnikatele

Začali jste podnikat, protože jste znali věci, které většina ostatních neví. Možná jste předtím ve stejném oboru pracovali pro někoho jiného. Možná jste se pustili do podnikání v oblasti, kterou jste dosud měli jako koníčka. Tak nebo tak, stali jste se v tom dost dobří na to, aby za to někdo jiný chtěl platit.

Takže podnikáte. […]

Tři tipy k nalezení správného prodejce

Myslíte si, že je váš prodejní tým slabý? Divíte se tomu, proč někteří vaši prodejci nedokáží převést své cíle do reality? Máte méně špičkových hráčů, než byste chtěli? Ať už podnikáte v čemkoli, prodej je klíčovou součástí úspěchu vaší firmy. Bohužel většina firem má potíže najít ty správné. Podívejte se na tři vlastnosti, které jsou charakteristické […]